2010. június 17., csütörtök

FRIENDS new kit by Timo Designs

Timi ismét egy gyönyörű készletet készített. Kapható a ScrapInsider-nél. 12 papír, 42 elem és 2 wordart. Finom pasztell színek és érdekes mintás papírok várják az alkotni vágyókat.
Íme az én oldalaim:
 A fotó a pikniken készült! Szerintem nagyon kifejező a kis csapatról! Máté éppen a sátorban húzta a lóbőrt, így ő lemaradt a kis erdei kirándulásról.
 Végre Annáról megtaláltam egy két elveszettnek hitt képet, így gyorsan oldalba foglaltam.  A képen még csak 8 hónapos volt!
Köszi, hogy benéztél! Szép napot!

1 megjegyzés:

Margó írta...

Krisz, én nem igazán értettem a Timo körüli múltkori problémákat - nem is ez a lényeg -, hanem az, hogy én például nagyon szeretem az ő munkáit.
Illetve, folytatom, azokat az oldalakat, melyeket lehet alkotni az Ő készleteiből ... és a mostani oldalaid is olyanok!!
(Anna az Apával külön kedvencem!!!)

 

blogger templates | Make Money Online