2010. július 24., szombat

Meglepetés II., avagy egy Qp ajándékba

Rémesen közeleg a szülinapom. Holnap azonban egy csodás tanfolyam vár rám. Azonban erről majd később írok. 

Most jöjjön a beígért meglepetés QP!


Megmutatom az én oldalamat is.  Ez a kép Annáról 2008-ban egy óvodai rendezvényen készült. Imádja ha ki van festve. Szerencsére még megelégszik az arcfestéssel!

felhasználtam:
saját készlet (részletek holnap!)

Fogadjátok olyan nagy szeretettel, mint ahogy készítettem.

Szép napot!

2 megjegyzés:

Kriszta írta...

Szuper kis oldal lett és milyen tüneményes a fotó.

Margó írta...

Nagyon szép oldal! Azon sem csodálkozom, hogy Anna szereti a festést, kicsit én is gyakorlom az arcomon.
... és nagyon köszönöm én vittem magammal az ajándékodból:-))

 

blogger templates | Make Money Online