2010. augusztus 24., kedd

Artistic Natural Papers and Watercolor painted stamps by Timo Designs + freebie

Ez a nyár vége nekem is kissé mozgalmasan telt, a blogomon viszont kissé csendesebben. A nyaraláson nem sok kép készült sajnos, mivel Gergő most nagyon kíváncsi korszakában van -ami nem baj,- azonban nemtudok mellette fényképezni. Sokszor pár másodperc alatt eltűnik a láthatárról, vagy gondol egyet lemegy az úttestre.
Azért egy-két kép készült, melyeket nemsokára remélem meg tudok mutatni.

Nagyon megörültem mikor a minap Timo leveleét olvastam.E lkészült két új készlettel! Ismét alkot és még milyen csodás dolgokat!

Megvallom őszintn, hogy nagyon tetszik a papír készlet, de először nem tudtam hogy milyen oldalt is készítsek vele. Végül Beszteri csodás templetjét alakítottam át egy kicsit. Remélem nem haragszol Eszti!

Available at scrapinsider.com.



A blogján megnéztetitek a többiek munkáját!

Most teljesen belejött az alkotásba, az arra járóknak készített egy word-art freebie-t is!
available here

 és akkor megmutatom az oldalt amit készítettem.

Máté fiam kifeküldt a napra napozni, (mondanom sem kell, hogy ez kb. az apjával ellentétben, 2 percig tartott) mint ahogy az apjától látta. Ekkor persze Gergő is lefeküdt és közölte "napozom". (Majd gyorsan felugrott és már rohant is tovább.)
Természetesen ezt nem lehetett fotó nélkül hagyni, így hát gyorsan a fényképezőgép után nyúltam és megkértem Annát hogy Ő is napozzon egy kicsit!

felhasználtam még:
Beszteri Template - word-art
kapocs, pillangó - Early summer by Timo
szegély - On the road by Timo


Köszi, hogy benéztél! Szép estét!

1 megjegyzés:

Margó írta...

Örülök - bár Te annak biztosan nem, hogy vége a nyaralásnak-, hogy újból többet leszel a blogodon.
Tüneményes ennek szép oldalnak a "történeti" háttere:-) "Kitartást" kívánok Gergő korszakához, bár sajnos olyan nagyon hamar ezen is túl lesztek és nagyon-nagyon hamar felnőnek! Bár akkor is a mi gyerekeink lesznek, tehát a csoda folytatódik:-))))))

 

blogger templates | Make Money Online