2010. augusztus 27., péntek

new release and freebie: Faded Moments by LittleAngelDesings

Ma ismét egy gyönyörű készletet hoztam nektek, a Faded Moments-et Kristine (LittleAngelDesings) alkotását.

Kristine blogján megnézhetitek atöbbiek alkotásait is, és még egy kis megelpi is vár rátok. 

Egy FREEBIE!
És természetesen mutatom az én oldalaimat is.
szöveg:
A nyáron egy nap Csobánkán jártunk,  ahol egy főtér avató  ünnepség kellős közepébe csöppentünk. Sok népi játék volt, köztük egy fa ló ragadta meg a figyelmedet. Két bácsi  húzta-vonta rajta a gyerekeket. Én is felkérec-kedtem és annyira megtetszett, hogy úgy gondoltam hogy Én innen bizony le nem szállok! Persze a felnőttek másképp gondolták, így egy kis idő múlva le kellett szállnom a lóról. Hamarosan visszajövök súgtam oda cinkosan újdonsült barátomnak miközben édesanyám leemelt a hátáról. Nemsokára újra a paci  hátán voltam, nekem lett  igazam ...

Köszi, hogy benéztél!

2 megjegyzés:

evadraga írta...

Csodaszép kis finom hangulatú mind a két oldalad. A háttérpapír választás kitünő, a komment aranyos :) A szivecskés a kedvencebb most. A rózsásnál nagyon bejön a barnított fotó, és az alolra írt szöveg. Szép!

Margó írta...

Egyszerűen teljesen odavagyok az oldalaidért. Annyira finomak, megnyugtatóak, mint egy fuvallat.
Köszönöm az élményt!

 

blogger templates | Make Money Online