2010. szeptember 4., szombat

A fény esszenciája, avagy útkeresés közben

Akik régóta olvassátok a blogomat, tudjátok hogy a scrapbook mellett sok minden más is foglalkoztat mostanában.
Egyik kedvenc oldalam a  csillagmag, ahol a csillagok üzenetiet olvasva sokszor magunkra ismerünk. Rájövünk, hogy a mindennapi "harcaink" nem véletlenül, úgy és akkor történnek, hisz mindannyian egy egész részei vagyunk. Egy Isteni mű apró fogaskerekei. Mindannyiunknak fontos feladata van, bár ezt sokszor nehéz elhinni és nehéz megtalálni.

Ennek az út keresésnek a részeként találkoztam a Prána Nadi-val mint ősi Tibeti gyógyító módszerrel. Mivel mindhárom gyermekemnek vannak apróbb "gondjaik" melyeket szerettem volna a gyökerénél megfogni! - pl. ételallergia, félelemek, ...- ezért elvégeztem az alapfokú tanfolyamot, hogy magamat és őket is "gyógyíthassam".

A felismerés, hogy az Ő problémáik gyökere bennem "található"  vagyis akarva-akaratlanul én okoztam, kissé megviselt! Ezzel a tudattam próbáltam kiegyensúlyozottan élni a mindennapjainkat. Köszönhettem, ezt az érzést a Nadi tanfolyamon átélt élményeknek.

kb. 2 hónapja kiderült, hogy Anna rejtett kancsal. Vagyis akkor vált mindenki számára láthatóvá, hogy gond van a szemével. Kapott szemüveget, hogy a fizikai világban is megtegyük a tőlünk "telhetőt"! Azonban úgy gondoltam ez csak az egyik része a megoldásnak. Egy nagyon kedves barátom mondta, hogy létezik egy "gyógyító technika", amit kipróbálhatnék, mivel a leki eredetű betegségeknél nagyon jó eredményeket lehet vele elérni. Ez az Aura-Soma. Ízlelgettem a szót egy ideig. Ez a nyár elején történt.
Gondoldokoztam és persze használtuk közben a Nadi-tól kapott technikát.

Sietősen haladt az idő, és vészesen közelgett az iskola kezdés. Nem szerettem volna ha szemüveggel kezdjük az iskolát. Az az Aura-Soma konzulens akit ajánlottak, nagyon elfoglalt volt így nem volt rá esély hogy még az iskola előtt bejutunk hozzá.

Milyen a sors mondhatnánk, ha hinnék a sorban, és azonban a magasabb rendű energiák létezésében és gondolat erejében hiszek!

A Szentendrei fesztivál programfüzetében (augusztus utolsó hétvégéjén van minden évben) megakadt a szemem egy állandó programon. Aura -Soma - " Te vagy a szín, amit választasz"!


Ez a dolog akkor már többedjére talált rám, hát nem gondolkodtam cselekedtem. Felkerestem  a megjelelölt internet címet, és felhívtam a megadott telefonszámot! Vasárnap volt! Egy végtelenül kedves, finom, lágy női hang vette fel a telefont! Vasárnap ide, vasárnap oda türelmesen, kedvesen válaszolgatott a feltett kérdéseimre és két nap múlva Annával ott ültünk egy végtelen energiával átitatot nyugalmat és finom hangulatot árasztó szobában.

Mondanom sem kell, hogy azóta már az én elemzésemen is túl vagyunk, és neki köszönhetem sok mindent helyretett bennem a bűntudatommal és egyéb gondolataimmal kapcsolatosan.

Azóta, hogy vele találkoztam teljesen elkötelezett híve vagyok ennek a  lélekterápiának és igyekszem a lehető legtöbbet megtudni róla. Remélem egyszer a módszer szakavatott konzulense lehetek.

Ezúton szeretném neki megköszönni azt a végtelen szeretetet és figyelmet, amit tőle kaptam és a bölcsességet, ahogyan a dolgokat szemléli. Hálás vagyok a "sorsnak" hogy megismerhettem és általa bepillantást kaptam ebbe a csodálatos rendszerbe.

 

 
Akinek esetleg felkeltettem az érdeklődését figyelmébe ajánlom a www.esszenciákháza.hu web oldalt. NAgyon sok és érdekes gondolat, információ van fent. Nem utolsó sorban, az oldal gyönyörű és végtelen energiák áramolnak át rajta az olvasó felé.



Búcsúzóul egy könyvet és egy gondolatot szeretnék a figyelmetekbe ajánlani.

A könyv Hermann Éva és Földesi Orsolya munkája, címe A fény esszenciája. A színek és az Aura-Soma világa. (Amióta megvettem "bibliaként" forgatom, és hasznos segítőmmé vált.

Illetve a könyvből egy gondolat:
"Abban támogat, hogy figyelmünket, tudatosságunk megváltoztatásával a mindenütt jelenlévő SZERETET hullámhosszára hangolódjunk.
 Szeretettel ajánlom minden létező számára e könyvet (és általa a rendszert- kiegítve általam) kívánva, hogy a Szivárvány, az Örök Ígéret mindannyiunk szívét megnyissa majd."


Köszönöm, hogy elolvastad.

1 megjegyzés:

Margó írta...

Köszönöm, hogy elolvashattam! Figyelmesen tettem, kutakodni fogok!

 

blogger templates | Make Money Online