2010. szeptember 17., péntek

New Kit-ek

Kissé mozgalmas ez a hét, ezért sok elmaradásom van. Kevesebb CT oldalt tudtam csak készíteni sajnos mint szerettem volna, mivel tegnap egy sajnálatos családi eseményen, temetésen kellett részt vennük vidéken.
Holnap viszont, egy baba-börzére megyek igy most sincs túl sok időm.

Akkor mutatom a készleteket és  az oldalakat, no meg az elmaradhatatlan freebie-ket.


Kata mesés új készlete  az Art of Nature. Egy csodás, új stílus világába enged bepillantanunk. Szerettem volna, még odlalt készíteni de az idő sajnos most is közbeszólt.  Remélem sikerül pótolnom. Tehát a készlet:


Kiegészítők:
Az én oldalam:
Az oldal akkor készült, amikor lélekben már a rokonunk temetésén voltam. Két éve költöztünk ki Budapestről, és ezt a fotót még a pesti lakás erkélyéről készítettem. Sokszor megnéztem, és eldöntöttem szeretnék vele oldalt készíteni. Most eljött az idő. 
A cím talán a hangulatomnak is szólt egy kicsit.

Természetesen Kata is készített egy Freebie-t.
 


Kristine (LittelAngelDesings) egy csodás, színes készletet alkotott a Poppy Love-ot.
available at SI

Az oldalaim:
Az idézetet ezúton is köszönöm Margó (JUMA).

Mindkét fotó az idei nyaraláson készült. az első a kesthelyi kikőtőben, a második pedig a Kalóz hajón.


Az elmaradhatatlan freebie.
download here



Végül, de utolsósorban Renata (SerenebyRW) csodás , vidám, játékos készletetét hoztam ma el, az Every thing nice című készletét!
Az én alkotásaim:

Ezt az oldalt többek köszött az Sb-n futó pontgyűjtő kihívásra is 
készítettem egyben. Témája egy régi oldal újra alkotása.
A régi oldalt itt nézhetitek meg.

Ehhez felhasználtam még, az IL-en futó pontgyűjtő kihívás keretében az aktuálisan letölthető template-et.

A fotó Annáról a nyarláson készült, éppen amikor a telefonommal telefonált, szerencsére  csak játékból, így nem került olyan sokba!

Természetesen Renata is készített egy Freebie-t.
Download the template HERE
Mára ennyit a technika újdonságaiból, mondhatnám a régi Delta nyomán. 

Én csak egyszerűen: Jó éjt kívánok mindenkinek.

Köszi, hgoy benéztél!

Nincsenek megjegyzések:

 

blogger templates | Make Money Online