2010. szeptember 30., csütörtök

New Kit-ek

Ma két csodálatos készletet hoztam mutatóba!

Először TIMO csodálatos papír készletét, a GOLDFISH-t mutatom.

Vidám, színes és nagyon attraktív papírok! 





available at SI

felhasználtam még:
Crazy beautiful kit by Fei-Fei stuff
A maszk saját készítésű.

Az oldalt az Oscrap-on futó Creativ Technique Challenge-re is ké-
szítettem.

A fotón Máté fiam látható a nyaraláson, amikor az appartmanban ta-
lált kiszuperált lábbal hajtható kisautóban (gyerekkoromban én is mentem ilyennel) sziesztázik, mert Nap éppen csak elvétve mutatta meg magát az égen.


A többiek oldalait pedig TIMO blogján lehet meglesni!


A másik gyönyörű készlet a Vanilla & Chocolate-et
Kristine (LittleAngelDesings) készítette.


Mától kapható a ScrapInsider-nél.

A készlet most 25% kedvezménnyel kapható!!!

A szokásos kis figyelmesség, a 2  db QP. Melyet két CT társam készített. 

 
download here
Az én oldalaim:


Ez a két fotó a tavalyi mikulás csomag kibontásánál készült!
Mivel nálunk viszonylag ritka vendég a csokoládé, ezért látható a gyerekek arcán az az átszellemült mosly, hogy mos tkaptak csokit!

Remélem ez a tiszta, gyermeki öröm, amit egy-egy ajándék kibontásánál látok az arcukon sokáig megmarad!

Egy remek kihívásra is meghívlak. Holnaptól a ScrapIsidernél indul egy Scraplift Challenge (részletek a fórumon). Október 15-éig lehet oldalakat készíteni. 

A kihívás nyertese egy 8 $-os kupon boldog tulajdonosa lesz LittleAngelDesings boltjába.

Az oldal amit liftelni kell:

Még mindig nincs vége a jó híreknek!

Aki Kristine készletével alkot a kihívásra az két QP-et kap ajándékba! Szuper igaz! Ráadásul az egyik QP-et Én készítettem!!!

Mutatom kedvcsinálónak!
Akkor mára ennyi szépséget sikerült hoznom. 

Jó éjszakát és kellemes pihenést!

Nincsenek megjegyzések:

 

blogger templates | Make Money Online