2010. október 8., péntek

Itt van az ősz, itt van újra avagy Ősz a magyar dizájnerek szemével

Ma két gyönyörű készletet hoztam nektek. Egytitkos összeesküvés eredményeként Kata, Mörjike és Timo egyszínpalettából alkottak.

Gyönyörű színek. Nekem ez az ősz, színek kavalkádja.  Mutatom is.

KAta készlete a Fall- Lombhullás névre hallgat.

Az oldalam:

Ezt a fotót már feldolgoztam, de annyira tetszik, hogy még lehet hogy máskor is új oldalba foglalom. Máté a képen kb. 1.5 éves. Annyira tetszett neki a sok levél, hgoy szinte ki sem lehetett szedni a levélhalomból.

A többiekét pedig Kata blogján nézhetietek meg!


A másik gyönyörűség Timo munkája, a Beauty Fall.
available at SI
Az oldalam:
A fotók most készültek, a lepkés a kertben nyíló virágomról a szelíd gesztenyét pedig egy szomszéd utcában találtuk, az egyik sétánk alkalmával.
A maszkot Timo elemeiből készítettem. A fotó manipulációt pedig egy régebbi bejegyzésemben bemutatott GIMP-es tutorilból vettem.
És egy meglepi.

Mörjike készletéből készült Add-on ma ingyenesen letölthető a Little Dreamer Designs-nál.

Köszi, hogy benéztél! Szép hétvégét!

2 megjegyzés:

Margó írta...

Hihetetlenül gyönyörű oldalakat alkottál! Gratulálok!

kreatívhit írta...

Szerintem is remekül sikerültek.
További szép hétvégét nektek.

 

blogger templates | Make Money Online