2010. október 3., vasárnap

Ez számomra a végtelen

A CEWE heti kihívásában tükrözést (akit a téma érdekel, az az alábbi linken olvashat róla bővebben!) kellett készíteni, vagy dupplázást. Természetesen a nehezebb megoldást választottam, a tükrözést. Azt hittem nem lesz ennyire nehéz.

(Találtam egy újabb izgalmas témát, remélem ehhez is tudok majd oldalt készíteni.  Jó olvasgatást és kísérletezgetést!)
Több fotó eldobása után az idei nyaraláson készített balatoni tájképet használtam fel. Aztán jött a tükrözés. Amivel nem is lett volna gond, de a tájkép horizontja kissé ferde volt, és a tükrözés hatására elcsúszott egy kissé. Így csalnom kellett és már az eredeti kép sem teljse méretű, hanem kissé kisebb.
Utána jött a kiegészítő elemek váalsztása, itt szövegre gondolok elsősorban. A fotó tetejénél is kicsit csalnom kellett mert nem volt elég nagy méretű. Volt elég "gondom" mire a végleges megoldás elkészült.

Remélem ez a verejtékszag nem üt át a képen.
Igaz a végeredmény annyira megtetszett, hogy még egy képet szeretnék majd megcsinálni. Remélem lesz hozzá türelmem, mert ez is tovább készült mint terveztem.

A fotó a balatoni hajókázáson készült, a Keszthely partjait fotóztam le a hajóról.

felhasználtam:
varrás by mörjike
papír : Ocean kit by Rainbow Desing
virág Gabs Desings
pillangó: Timo Desings (Figyeljétek a blogomat, mert hamarosan megjelenik!)

Ksözi, hogy elolvastad!

2 megjegyzés:

kreatívhit írta...

Jól sikerült oldal pompás színnel!
Tényleg szép.

Margó írta...

Nagyon szép ez a pihentető végtelen:-)

 

blogger templates | Make Money Online