2010. november 4., csütörtök

A very late Happy Halloween by eqrAveziur +Freebie!!

Ismét gépközelben. Megérkeztem a vidéki kirándulásunkról.

Mutatom tehát a Cewe kihívására készített oldalamhoz felhasznált készletet.
Eva egy új boltba ment át, és a Dark Feeling Kit most 20% kedvezménnyel  kapható! 

Igaz már vége a Halloween-nek de hátha maradt egy-két kép amit még nem használtatok fel!


available at Studio
Az oldal ismét:

Nehéz szülés volt, bár könnyebben ment mint gondoltam. 

A többiek oldalait Eva blogján nézhetitek meg. Kicsit elkereszeelt, de azért Ti tudjátok, hogy én alkottam az oldalt! (hi,hi,hi...)


Egy kis freebie az ajándéka az arra látogatónak!

Köszi, hogy benéztél! Szép estét!
Holnap egy gyönyörűséges készletet hozok! Érdemes benézni!

1 megjegyzés:

Margó írta...

Igazi Halloween-i hangulat! FÉLELMETES! Brrrrr!
Ezt az oldalad nem ismertem volna fel! Látod mire jó a CEWE kihívás?!

 

blogger templates | Make Money Online