2009. augusztus 30., vasárnap

A NAP, mint egy mandala

Egy kissé elhavazódtam. Annyira beástam magam az új szenvedélyembe, a digitális képszerkesztésbe, hogy alig haladtam a már megkezdett képemmel.

Régen találtam egy szalvétát, ami nagyon megtetszett. Mandala hatása van. Felragasztottam egy keretre, amit utána színek és hangulat szerint megfestettem.

Ilyen volt maga a szalvéta:


Az új technika, a kavics mozaik bűvöletében mos újra gondoltam, és újra készítettem a képet.
Valahogy így.


A részleten jobban látszik, hogy mennyi apró rengeteg kavics alkotja a képet. Igyekeztem, pontosan lefektetni őket, hogy egy réteget képezzenek és minél kevésbé látszódjon ki alatta a festés.


Teljesen más lett a hangulata. Igaz a színek is egy kicsit változtak. Nekem ez is tetszik.

Rengeteg ötlet kavarog a fejemben, hogy hol lehetne még a kavics mozaikot használni. Remélem hamarosan megtudom mutatni az eredményt.

Kellemes estét mindenkinek.


Nincsenek megjegyzések:

 

blogger templates | Make Money Online