2009. október 29., csütörtök

Csodálatos gyógyulás Schüssler sókkal

Egyik szenvedélyem a természetes gyógymódok felkutatása és kipróbálása. Így találtam rá a Schüssler sókra. Azóta teljesen belevetettem magam a témába, még egy tanácsadói tanfolyamot is elvégeztem. Szerencsére azóta nemcsak a családtagjaimmal, hanem több barátommal is sikerült ezt a nagyszerű természetes gyógymódot megismertetnem, és segítenem a betegségekből való kilábalásukban.

Közreadok egy esetet, ami a közvetlen családomban történt meg.

A 16 hónapos kisfiam ismét lehetőséget adott, hogy a Schüssler sókat teszteljem! Már lassan 1,5 hete betegeskedik. Először a torka, azután ki tudja milyen kórság miatt lázasodott be, mivel nem voltak tünetei. A minap a szájában, majd a szája szegletében jelentek meg hólyagok, ami miatt nem eszik már kb. 3 napja és rendkívül nyűgös. Egy kedves doktornő végül herpesz vírust diagnosztizált nála! hurrá gondoltam, most már legalább tudom a "gyerek" nevét. Belevetettem magam a tudós könyveimbe és gyorsan megszületett a terápia. Reiki+EM+Schüsssler sók. Konkrétan Nr. 3-as a gyulladásra, Nr. 5 és 8 a herpeszre.
Édes kis gyermekem a délutáni alvás alatt az éjjeli szekrényen lévő gyógyszereket, önkiszolgáló büfének nézte. Szerencsére pont fent említett sók egyikét, a 3-ast sikerült megeszegetnie, és láss csodást! Sokkal jobban van! A gyerekek sokszor tudják mire van szükségük, csak mi nem akarjuk ezt tudomásul venni.
Azóta tejesen meggyógyult!
Köszönöm Dr. Schüssler.

Akit részletesebben érdekelnek a sók bővebben olvashat róla az alábbi oldalakon:
http://emrend.ning.com/group/schsslerflesvnyisk
http://www.schuessler-sok.com/


Azoknak akik benéztek és elolvasták ezt a kis eszmefuttatást, most egy szkreppelt képet nyújtok át ajándékként.

A képet Anna lányomról készítettem, amikor megmutatta hogy mit tanult legutóbb a művészi torna órán. Természetesen a GIMP-el kicsit megturbóztam a képet.
Íme:



A készlet Dido blogjáról való, és a kislányom rózsaszínű lelkivilágához igazán passzol.

Szép napot mindenkinek.

felhasznált készlet
DIDO - desings colourful freebie

Nincsenek megjegyzések:

 

blogger templates | Make Money Online