2009. november 16., hétfő

Új avatar

Miközben lázasan készítem az első készletemet, ismerkedek a GIMP lehetőségeivel újra és újra hatalmába kerít egy gondolat, hogy végre szeretném a saját egyéni stílusomat megtalálni.

Az elmúlt időszak csillag állásai igen kedvezőek voltak a teremtésnek, az alkotásnak. Aki odafigyel a belső sugallataira, és részletesen kíváncsi a csillagok üzenetére, több érdekes írást olvashat a http://csillagbolcselet.hu weboldalon.

Ezeket a teremtő erőket magamon is éreztem. A csillagok kutatása mellett természetesen a GIMP program rejtelmeibe is elmerültem. Ennek eredményeként született meg az új avatarom, természetesen akvarell stílusban.

Íme:

A lótuszt ábrázoló képet az interneten találtam. A kép a hévizi tavon készült. Szerintem lenyűgöző.

felhasználtam:
Lantham - templete 3
Kit Aquarella by Timounette


Köszönöm hogy benéztél!

1 megjegyzés:

Margó írta...

Nagyon szép!!

 

blogger templates | Make Money Online