2009. december 15., kedd

Ádventi naptár, ahogy én készítem

Adós vagyok az Ádventi naptárral amit készítettem. Nemrég láttam, hogy még meg sem mutattam, bár egy korábbi bejegyzésemben már megemlítettem http://yantra-art.blogspot.com/2009/10/karacsony-eloszele.html.

Vettem egy fából készült Ádventi naptár alapot, amit lealapoztam fehér akril festékkel. Utána megfestettem bordó és zöld festékkel, majd hópasztával imitt-amott kicsit behavaztam.

Utána jött a neheze. Kb. 1 hónapig kerestem a megfelelő képet, ami karácsonyi témájú, nem túl gicccses és akkora méretű mint a naptáron lévő ajtóra ráférjen.

Végül a Pentacolor kínálatában megtaláltam egy rízspapírt, ami nagyon tetszett. Azonban még mindig nem klapollt teljesen, mivel nem volt 24 db kis méretű kép, csak kb. 10 db. Így a ráfestés mellett döntöttem.

Mivel fotón a képek nem annyira látszanak, így megmutatom a Mikulást, aki 24-ére került.

Nekem nagyon tetszik, csak kár hogy kevés kicsi kép volt.

A naptár pedig ilyen lett:


Mivel három gyerkőcöm van, így nem tudtam a kicsi helyre mindhármuknak tenni ajándékot, így azt találtam ki, hogy minden ajtó mögé elrejtetek egy kis cédulát amire felírom az aznapi ajándék nevét, és le is rajzolom. Így a nagyok már felismerik, hogy aznap mi a meglepi. Mindig nagy izgalommal várják, hogy mi lesz a kis ajtó mögött.

Igyekeztem minden napra más egészséges finomságot tenni, de persze ismétlések vannak. A naptár segítéségvel lassan ráhangolódunk az ünnepre, igyekezve annak mélyebb értelmét is átérezni, az ajtó nyitás előtt olvasni szoktunk Ádventi képes kalendáriumot.

Mindenkinek jó készülődést és további szép estét!

Köszi, hogy benéztél.

Nincsenek megjegyzések:

 

blogger templates | Make Money Online