2009. december 21., hétfő

Az Ádvent bűvöletében

Sajnos Janka kihívására nem tudtam időben elkészíteni a Me, myself and I-ra a képemet. Remélem még elkészül. Talán ezért, vagy talán másért, de tegnap este elfogott a vágy hogy elkészítsem Ádventi asztali díszemet, amit most megmutatok nektek. Igaz már az Ádvent vége felé járunk, mégsem éreztem későinek az alkotást!

Érdekes és csodálatos érzés volt elkészíteni, és most nézni ezt az asztali kompozíciót. Régen csináltam már ilyet, és nagyon szép lett. Olyan bensőséges. Belülről jött, minden kényszer nélkül.

Ilyen lett gyertya gyújtás előtt:


És ilyen gyertyagyújtás után:

Mielőtt ezt a bejegyzést tettem, kaptam egy levelet egy nagyon kedves ismerősömtől, aki írt egy karácsonyi blogbejegyzést.

Engem mélyen megindított, még most sem találom a szavakat. Az alábbi oldalon elolvashatjátok:
http://hu.netlog.com/whitemagica/blog/blogid=165082#blog.

Ezúton köszönöm még egyszer.


Nincsenek megjegyzések:

 

blogger templates | Make Money Online