2009. december 24., csütörtök

Békés, áldott karácsonyi ünnepeket

Van egy web oldal ahol nagyon sokat tanultam és sok mindenben segített az ott olvasottak integrálása saját életembe.

Ez az oldal, a csillagok üzeneteit hozza el számunkra, érhető és mindenki számra közérthető nyelven.

Karácsony üzenetéről http://csillagmag.hu/napi-csillaguzenetek/karacsonyi-uzenet/, és a szeretet befogadásának csodájáról olvashatunk most Szentestén. http://csillagmag.hu/csillagmag-uzenetek/a-szeretet-elfogadasa/.

Ha van egy kis időtök, érdemes elidőzni a két fenti bejegyzésnél.

Ezúton kívánok minden kedves erre látogatónak áldott, békés karácsonyi ünnepeket.

Készítettem egy kedves oldalt is az egyik kedvenc Nagy László idézetemmel , íme:



ADJON AZ ISTEN

"Adjon az Isten szerencsét,
Szerelmet, forró kemencét.
Üres vékámba gabonát,
Árva kezembe parolát.

Lámpámba lángot, ne kelljen
Korán az ágyba hevernem.
Kérdésre választ õ küldjön,
Hogy hitem széjjel ne dûljön.

Adjon az Isten fényeket,
Temetõk helyett életet.
De nekem a kérés nagy szégyen,
Adjon úgy is, ha nem kérem."

Nagy László


felhasználtam:
krissz karácsonyi mini kit 6.
Little Christmas by Moany

Nincsenek megjegyzések:

 

blogger templates | Make Money Online