2009. december 1., kedd

Karácsonyi előkészületek, ajándékozás

Krisssz ismét feladta a leckét a CEWE e heti kihívásán! Ajándékozás!?

Na ezzel mindig bajban vagyok. Nem szeretem a kommersz ajándékokat. Pl. barbi, robotok, ... Azonban a gyerekek az ovódából midig érdekes dolgokkal jönnek haza. Anya én ezt és ezt szeretném. Ilyenkor jönnek a kompromisszumok. Igyekszem mindig kreatív, fejlesztő és érdekes ajándékot választani, amit egy hét után nem un meg.

Az ajándékozásnál mindig szeretek valami saját készítésű ajándékot is adni, akár milyen apróságot, pl. ajándék kísérőt, illetve a gyerekek szoktak rajzolni, festeni vagy készíteni valami apróságot a ajándékba.

Megint gondjaim voltak a fénykép megtalálásával, de annyira szépek voltak Krisssz kiegészítői a karácsonyi készletben, hogy megért egy kis gondolkodást.

Krisssz készletét itt http://krisssz.blogspot.com/, a kihívás részleteit pedig itt találjátok http://halado.cewe-fotokonyv.hu/cewe-heti-kihivas-29.

Én ezt a képet készítettem:



felhasználtam:
Krisssz Karácsonyi MiniKit 2, 3 - elemek
Delicious Scraps templete
Ange precieux Noel freebie - karácsonyfa
SAHM scraps - HSC blogtrain - elemek

Nincsenek megjegyzések:

 

blogger templates | Make Money Online