2010. január 22., péntek

MEI TAI, avagy a hordozókendők "királynője"?!

A mai nap nagy öröm ért! Végre meg tudom mutatni a képeket, azokról a MEI TAI-okról amiket forgalmazunk. Szerintem gyönyörűek!

Azonban nemcsak szépek, hanem nagyon hasznosak is. Aki eddig kipróbálta, az nem csalódott benne. Szerintem, és szerencsére sokak szerint az egyik legjobb hordozókendő fajta, amit eddig kitaláltak.

Egyszerű, gyors, praktikus, ja és még szép is!



Én már akkor találkoztam vele, amikor kisfiam elmúlt egyéves. Ha azokban a kezdeti időkben, amikor még újszülött volt már megkaptam volna, akkor sokkal könnyebb lett volna az életem! Nagyon nyűgös volt a kicsit az autós hordozóban cipelni amíg a nagyokat az oviba vittem! Ez a szuper kis hordozókendő nagy segítség lett volna, nem beszélve arról hogy a súlya töredéke egy autós hordozó súlyának.

Igaz hogy a kisfiam most 1,5 éves, azonban a hosszú sétáknál, kirándulásoknál, bevásárlásnál most is nagyon jó útitársra találtam benne.

Köszi hogy benéztél!

Nincsenek megjegyzések:

 

blogger templates | Make Money Online