2010. január 19., kedd

Újévi fogadalmak, egy kicsit másképp

Nem szeretem az újévi fogadalmakat, mert csak frusztrálják az embert ha mégsem úgy alakulnak a dolgok. Scrapbook-os körökben, persze ezt a témát nem lehet kikerülni.

Franci is kihívást tett közzé, Én és az újévi fogadalmak címmel a scrapbook.hu-n. (http://forum.scrapbook.hu/scrapbook-hu-hivatalos-kihivasai/749-en-es-az-ujevi-fogadalmak.html)

Így kénytelen voltam saját elgondolásom szerint megfogalmazni egy oldalt. Én inkább terveknek nevezném. Terveknek, melyeket kitűzünk magunk elé, és szépen lassan haladunk feléjük.

Ezt az oldalt sikerült alkotnom.



Mivel teljesen lenyűgöznek a francia szrepperek alkotásai és a designerek készletei így megpróbálkoztam valami hasonlóval.

felhasználtam:
Templete Nr. 8 by Margote
Mini-Kit Liberté by Margote

Köszi, hogy benéztél!

Nincsenek megjegyzések:

 

blogger templates | Make Money Online