2010. február 8., hétfő

DSC scraplift challenge

Anna lányom művészitornázik. Minden év elején van egy bemutatójuk, amikor megnézhetik a szülők hogy a csemetéjük mennyit fejlődött az előző évhez képest. Ez a bemutató az óvodában volt, most idén januárban. A képeket akkor készítettem. Nehéz feladat volt, mivel mindig másfelé fordult, mint ahol én éppen álltam.

Azért sikerült egy-két képet készítenem.

Mikor a DSC-n olvastam a ASA kihívást akkor az jutott eszembe remek lehetőség, hogy Annáról készült egyik képpel készítsem el az oldalt. http://digitalscrapcafe.com/forum/showthread.php?t=1325.

Mikor a készletek után kutakodtam, hogy melyik illene Annához szinte egyértelmű volt, hogy ezt választom.

Jopke oldalán nézelődtem és találtam egy gyönyörű, elképesztően klassz oldalt ami nagyon megfogott. Azt ott látott kép megoldást próbáltam meg leképezni.
http://1.bp.blogspot.com/_GxYcMKgmHsw/S1q08zJBjfI/AAAAAAAABmY/IdC4A3rw0tQ/s400/corrie1.jpg



















Felhasználtam:
Last summer time by Bobule Scrap Hobby







Nincsenek megjegyzések:

 

blogger templates | Make Money Online