2010. február 23., kedd

Happy Birthday

Nyertem. Nyertem. Nyertem.
I won. I won. I won.

Úgy látszik a szerencse mellém szedődött!
It seems luck is with me joined!

ValC template challenge-n nyertem kupont Val és Anita készleteire.
ValC Template Challenge-win coupon in Val and Anita stores.

Ezt a készletet választottam többek között. (A többit is megmutatom, ha elkészültek az oldalak.)
This kit is chosen among many others. (The others also show if the finished pages.)
 

A DSC-n fut egy kihívás. AMC Ferbruary címen Yvon kezdeményezésében. Még alkothattok, mivel a határidő február 27.
The DSC runs on a challenge. AMC Ferbruary at Yvon initiative. You make even as the February 27

Ez a kihívás most pont kapóra jött, hogy a korábbi nyereményemmel Anita Happy Birthday készletével oldalt készítsek.
 The challenge is now opportune point was that the former Happy Birthday Kit by Anita create a set of pages.


Felhasználtam:
Yvon AMC february template
Happy Bitrhday by Anita Designs

Köszi, hogy benéztél!

Nincsenek megjegyzések:

 

blogger templates | Make Money Online