2010. február 28., vasárnap

Új blog ruci

Ismét ruhát váltottam. A napokban a Blog4scrap-on jártam és nagyon megtetszett a lányok új ruhája! Szuper jó! Eldöntöttem és is készítek magam új ruhát! A lényeg hogy ÉN készítem és nem a más által által készített rucit hordom. 

Again exchanged clothes. A few days ago I was at the Blog4scrap and I liked the girls' new clothes! Super good! And decided to make myself a new dress! The important thing is that I produced and not produced by the other by clothes barrel. 

Már a múltkori váltásnál is belefogtam a ruha készítésbe, de a végeredménnyel nem voltam megelégedve, ezért tettem fel az Ági által készített gyönyörű hátteret!

Even the other night Interchange also making the dress, but I was not satisfied with the outcome, so I asked Agnes made by the beautiful background!

Most is csináltam egy másikat is, azonban mivel most a minimál stílus a kedvencem és szerettem volna megmutatni a készletet amit JOPKE blogján nyertem, ezért úgy döntöttem, hogy készítek egy másik hátteret is.

You can also do another one, but now because of the minimal style is my favorite and I wanted to show that the set JOPKE blog won, so I decided to make a different background. 

Íme a készlet amit nyertem:
Here's the set that won


Nincsenek megjegyzések:

 

blogger templates | Make Money Online