2010. április 16., péntek

Nyertem, és egy új Overlay készlet

A múlt héten lezárult ValC csapata által fémjelzett húsvéti kihívás sorozat, a OPERATION COLLECTING EGGS. Szerencsére 1 kihívás kivételével mindegyikre sikerült oldal készítenem.

A szerencse mellém szegődött és Corinna oldalán is nyertem egy készletet és megnyertem a 10$ kupont is Val boltjába.

A készlet amit választottam, Be inspired IMTEMPOREL kit.


és az első oldal ami elkészült:
 Egy kicsit változtattam a képen, hogy jobban látszódjon az overlay!

Felhasználtam még, Timo új, csodás Vitage Overlay készletét ami mától kapható!

available at scrapinsider
 
A csomagba 9 különböző overlay található. Aki kíváncsi a többiek  csodás oldalaira, az megnézheti Timo blogján!

Hamarosan mutatom, a többi készletet ami ValC-től választottam!

Köszi, hogy benéztél!

Nincsenek megjegyzések:

 

blogger templates | Make Money Online