2010. május 20., csütörtök

Fotókönyvv ballagásra GIMP-el

Ma reggel végre vehettem egy nagy levegőt mikor végre sikerült feltöltenem a Cewe szerverére a fotókönyvemet! Hát jó nagy futam volt. Főleg a vége. Először nem küldték az érintettek a fotókat, utána a gyerekek lebetegedtek, aztán én voltam soron. Még fokozta az izgalmakat, hogy először nem jó felbontásban készültek az oldalak, amiket újra kellett készíteni. 

Bár még egy kis izgalom vár rám, mivel jövő pénteken lesz a ballagás, és az elkészítési idő 5 nap, de közbe esik Pünkösd amiről teljesen megfeledkeztem.

Szurkoljatok velem együtt hogy csütörötökre legyen kész a könyv!

Ezúton szeretnék köszönetet mondani Katának és Krisssz-nek ahogy ismét végtelen türelmükről adtak tanúbizonyságot. Millió felmerülő kérdésemre válaszoltak.

Megmutatok egy két oldalt.

Ez az első oldal, ahol a vers van. Ezt tanulják meg a gyerekek és mondják el az óvonéniknek!



Egy kis rögtönzött kiállítást készítettem a gyerekek képeiből.


Készült egy szép kis virágoskert is gyerekek rajzaiból.

 
Annáról készült oldal.

Felhasználtam (a teljesség igénye nélkül):
my little garden by scw
bits and pieces by suec(egy korábbi nyeremény)
The Essential Fastener by MissVivi
DA PrimNPurple Poloroid
VARRÁS: couture blanche by Krizomel

A GIMP_el is lehet csodás fotókönyvet készíteni!
Köszi, hogy benéztél! 

További szép napot kívánok!



3 megjegyzés:

Kata írta...

Hű ez nagyszerű ajándék! Nekem az első fotókönyvem GIMP-pel készült, ez a babanapló volt :)
Azóta már készítettem párat,pld ilyet is mint Te, óvodai ballgásra, sőt most is egy 42 oldalas van készülőben rekordidő alatt 4-osztályos tanítónéni-búcsúajándékként. És persze abszolút ismerősek a nehézségek is amiket írtál, alapanyag az utolsó pillanatban + nem várt egyéb akadályok. Gratulálok ehhez a nagy munkához és drukkolok Neked, hogy megérkezzen! :)

Kisnyul / Andi írta...

Ez csodálatos. balázsom is most ballag az oviból, de nekem nem volt még ehhez a nagy munkához bátorságom. Gratulálok hozá!

krisssz írta...

Szerintem nagyon szuper lett! Veled izgulok, hogy kész legyen:))

 

blogger templates | Make Money Online