2010. május 3., hétfő

Summer memory by Serene by RW, és a kihívások

Renata (Serene by RW) elkészült idei első nyári hangulatú készletével, a Summer Memory-val. Harmónikus színek, és csodás virágos elemek jellemzik.

avaitable at acherry on top
avaitable at Inspiration Lane

A készlethez készült egy apha csomag is!


 A acherryontop-on most akciós áron juthattok ehhez a csodás készlethez és az aplha-khoz is!

És az oldalak amiket készítettem:


Az SB-n a hétvégén az NSD alkalmából három napig különböző érdekes kihívásokkal várták az arra látogató, alkotni vágyókat! A CT munkát összekötöttem a kihívással, így ez oldal Mollee Válassz hármat kihívására is készült!

Tegnap a csodás NSD napok zárásaként Speed Scrap volt Betsie vezényletével. Ez az oldalam arra is készült.

Szöveg:
Egyik nap amikor a távirányítót a kanapén hagytátok. Nagy örömmel megragadtam a kezdeményezést, hogy Én távirányíthassam a TV-t. A végén el is bújtam, hogy ne lásd hogy Én vagyok!

A múlt héten zárult a DSC-n az április havi AMC kihívása, melyet Anita valamelyik készletével és egy  szöveggel -SPRING- kellett elkészíteni.
Mivel a szöveg méretét nem lehetett változtatni, ezért először igen nyögvenyelősen készült az oldal.

Íme a végeredmény:


Köszi, hogy benéztél!
Szép estét!

Nincsenek megjegyzések:

 

blogger templates | Make Money Online