2010. június 26., szombat

Mörjike OKC II.

A technika ördöge ismét bekopogtatott hozzánk! Itt a nyár a jó idő, kevesebb időt tudok a gép előtt tölteni és még ráadásul az Internet kapcsolatom is megszakadt, úgyhogy két napig nem tudtam az elkészített oldalaimat feltölteni, nem tudtam mások képeit megnézni, ... Furcsa érzés volt, olyan hiányérzet féle! Ez már függőség??? 

Elkészültem Mörjike OKC-jára szánt második oldalammal is.

Íme a készlet:
 available here @LDD 
A fotó a napokban készült Mátéról.  1 hete tanult meg kitámasztó kerék nélkül kerékpározni. Most minden idejében gyakorol! Annyira aranyos ahogy a ház körül megy körbe-körbe! Ráadásul őrült sebességgel, hogy még nézni is rossz! A lábszára már tiszta folt, annyit esett az én kis "vad" biciklisem.

felhasználtam még:
POM template

Szöveg:
Képzeld épp egy hete tanultam meg kitámasztókerék nélkül biciklizni. Látod most már milyen ügyes vagyok!
Még jó hogy ilyen nagy a kertünk és hogy szép idő van, így sokat tudok gyakorolni!
Anya azt mondta, hogy gyakorlat teszi a mestert! 
Ezt Én nagyon komolyan veszem! Sokat-sokat gyakorolok! A nővéremet szinte alíg hagyom gyakorolni.
Én vagyok a legügyesebb és a leggyorsabb biciklis!
Gyere nézd meg milyen ügyes vagyok!
LÁTOD!


Holnap tartjuk Gergő 2. születésnapját! Rokonok, barátok jönnek őt köszönteni. Remélem jó idő lesz és a kertben tudnak játszani a gyerekek és persze a fényképezőgépem nem hagy cserben és sok szuper képet tudok majd készíteni.

További szép napot!

1 megjegyzés:

Margó írta...

Gergőnek szívből gratulálok szülinapja alkalmából! Szurkolok, hogy jó idő legyen!!!
Máté oldala nagyon tetszik!!!

 

blogger templates | Make Money Online