2010. november 7., vasárnap

Be Inspired E Balck by ValC desings+freebie+blogtrain

A Cewe heti kihívására most ValC egy régebbi készletével, (újra csomagolva most a zigzagscrap-on is kapható!), az E Black-el készítettem oldalt.

A feladat egy szerettünkről oldalt készíteni, aki már nincs e földi létben velünk. Az odalt édesapámról készítettem. A fotó amit felhasználtam az egyik kedvencem. 
Ha nincs ez a kihívás akkor talán nem készítem el ezt az oldalt soha!? Köszi Krisssz!

A készlet:
 available at Zig Zag Scrap
 az oldal:


felhasználtam még:
Krissz  Gyertya freebie-jét maszkként

szöveg:
Édesapám egy nagyon nagy szívű ember volt. Neki köszönhetem hogy a képzőművészettel szoros kapcsolatba kerültem, bár akkor ennek nem igazán örültem. Sokszor érzem hogy velem van és fogja a kezem. Tudom örül, hogy ismét alkotok.

.........................................................................
Egy remek lehetőség. Ha hagysz egy bejegyzést (10-éig!) ValC blogján, megnyerheted a szuper új Collab készletetét a Winter escape-t.

Hamarosan elkészítem én is az oldalamat és akkor mutatom.

.................................................

És még mindig nincs vége. Egy blog train indult útnak.

ValC-nél az alábbi freebie-vel gazdagodhatsz.

A blogtrain további állomásait Val blogján nézhetitek meg.

Köszi, hogy benéztél! Szép estét!

2 megjegyzés:

kreatívhit írta...

Helye van az ilyenfajta emlékoldalnak is.Tartalmas szép jövőhetet.

evadraga írta...

Gyönyörű az oldalad!!

 

blogger templates | Make Money Online