2010. november 12., péntek

Megalkuvás vagy elfogadás? + Art-Journal

Ígéret szép szó, ha megtartják úgy jó! Mondogattuk régen a suliban. Akkor most megtartom az ígéretem.

Régebben feliratkoztam egy hírlevélre, Martina honlapján, a Tündérligeten-n. A minap kaptam egy levelet, hogy új bejegyzést készített, Megalkuvás vagy elfogadás címmel?

Martina már sok érdekes bejegyzést írt, ez a mostani is elgondolkodtatott. Úgy éreztem meg kell osztanom veletek, hátha másnak is segít. Jó olvasást!

Na és persze a beígért Art-Journal oldal. Igaz még mindig nme adtam át, de remélem aki kapja nem haragszik meg, ha kicsit előbb megmutatom. Ez életem első Art-Journal oldala, és ekkora örömet a készítése talán még egy oldalnak sem okozott mint ennek.

Mutatom a digit és megmutatom a kinyomtatott változatot is, bár nem profi a nyomtatóm így nem igazán színhű lett a nyomtatás.

Felhasznált készlet (Mi más is lehetne!?):
Art syobsession full kit by Roben-Marie Smith
Spring sing mini kt by Roben-Marie Smith

A teljes kép:
 Egy részlet:
Kinyomtattam a képet rízspapírra és utána felragasztotttam decoupage ragasztóval, majd tollal áthúztam a fekete vonalakat. Majd a végén egy-két varrást is készítettem a képre.
Mivel a nyomtatóm csak A4-es méretet tud, ezért négy részre kellett "vágni" a képet, majd kinyomtatás után összeilleszteni. Remélem nem látszik, az illesztés.

A fényképezőm nem a legprofibb Macro módban, így lehet hogy kissé életlen lett a fotó, bár GIMP-el javítottam amennyit lehetett.

Köszi, hogy benéztél! Kellemes hétvégét!

Nincsenek megjegyzések:

 

blogger templates | Make Money Online