2010. december 10., péntek

New kits by LittleAngelDesings, Rainbow Desings and Timo Desings

Jönnek az elmaradások szépen sorban.

Kata(Rainbow Desings) Timo-val közös színpalettából alkottak. A készlet gyönyörű, színes és telis-tele van karácsonyi elemekkel. Azt se tudtam melyik használjam, fel mert mindegyik annyira tetszett.

Nagyon jó volt vele oldalt készíteni.

Kapható az Elemental Scrapsnál! Ezen a héten 40% kedvezménnyel!



És amit alkottam:
A fotó Annáról készült még 1,5 éves korában.

Kata is megajándékozott minket egy freebie-vel.

A héten Timi (Timo Deisngs) is alkotott nekünk egy gyönyörű karácsonyi készletet a Joyful Christmas kit-et . Ebből a készletből vettem egy-két elemet melyet a freebie-nél (itt találod) felhasználtam.

Akkor mutatom a készlet elemeit:
 
12 festett papír
70 elem
(wordart, karácsonyi és téli elemek,
gomb, rajzolt elemek, fa,...)
1 teljes abc.


 available at SI

És az én művem:
A maszkot a készlet elemeiből és GIMP ecsetekből készítettem.
Ezt  a fotó már egyszer felhasználtam, de annyira tetszik, hogy nem tudtam megállni hogy alkossak vele még egy oldalt.

Ha tetszik a készlet, látogass el Timi blogjára (vasárnap éjfélig!) és hagyj üzenetet hátha neked kedvez a szerencse és megnyered.

 
Akkor még egy készet mára.
Kristine (LittelAngelDesings) is egy csodás készletet készített a Make a wish-t, mely 25% kedvezménnyel vásárolható meg a ScrapIsider-nél 12-éig.

18 papírt, 28 elemet, 2 word-artot, 2 keretet és egyéb elemeket tartalmaz.





available at SI
Az oldalak:
 A maszk saját kreálmány.

felhasználtam még:
GIMP ecseteket
a varrás is GIMP ecsettel készült

És az elmaradhatatlan freebie.


Köszi, hogy benéztél! Kellemes hétvégét kívánok!
 


Nincsenek megjegyzések:

 

blogger templates | Make Money Online