2010. december 28., kedd

Word-art freebie+ köszönet Val-nak

A múlt héten zárult a sokat vitatott X-Factor! Ki győzött és miért, ezt nem az én tisztem megítélni ennek "igazságoságát" . Azonban azt a dalt, amely azóta is a fülemben motoszkál mindkét versenyző elénekelte.

A dal Bereczki Zoltán Hangokba zárva című dala!

Szerintem gyönyörű! Ez készltetett hogy csináljak egy Word-artot, hátha másnak is tetszik. Felhasználtam hozzá a Christmas mini kit-et, melyet itt letölthettek.


 letölthető itt

Illetve szeretném megmutatni Evus oldalát, melyet ebből a készletből készített. Köszi Evus, gyönyörű oldal lett!


Novemberben Val-nál vendégeskedtem. Annyira megható volt, hogy a mikulás minden CT tagnak még a vendégekenek is hozott ajándékot. Ebből az ajándékből készítettem Val-nak egy köszönő oldalt, az egyi kedvenc képemmel Mátéról.

A készlet, amit felhasználtam: Pink Reptile Desings True to yourself.
"Experience is not what happens to you, but to do what you do with what happens to you."
                        (Aldus Huxley)
 

Thank you Val for the chance!

Köszi, hogy benéztél!

3 megjegyzés:

Secima írta...

Köszönöm szépen a WA-t. Ahogy megláttam jött is az ihlet és el is készült az oldalam. Köszönöm a lehetőséget. http://macicsalad.freeblog.hu/archives/2010/12/29/Hangokba_zarva/

Rita(006) írta...

Csodás ez a WA! Köszönöm!
No és az oldalad, rajta az idézettel és Mátéval! Fantasztikus!

Kisnyul / Andi írta...

Köszönöm ezt az idézetet (is) és a többit és a készletedet, nagyon tetszik.

Az egyik oldalam:
http://kisnyuldolgai.blogspot.com/2010/12/cewe84.html

Nagyon boldog új évet kívánok!

 

blogger templates | Make Money Online