2011. január 31., hétfő

új készletek + freebie

Kicsit elmaradtam, mivel a Montessori Egyesület blogját is én szerkesztem mosntantól és volt egy-két csinosítani való rajta, na meg egy-két dolgot technikailag is meg kellett oldani.

Szóval mutatom a két magyar tervező csodás új készleteit és persze a velük alkotott oldalakat.

Az első Rainbow Desings új készlete a Crafty. Nagyon szeretem a  ilyen típusú készleteket. A cetleiket, a tépett papírt, a virágokat és még sorolhatnám.



Az első oldal:


A második oldal:

A fotó manipulációt Kata blogján található linket követve készítettem, a Be funky web oldalán! Szerintem szuper. Itt is sok állítási lehetőség van. Érdemes kipróbálni.



A két oldal egy kis sorozat része, mivel nagy örömömre szolgált hogy az Amariliszünk végre virágzik. Ezért úgy döntöttem, hogy minden nap készítek róla fotót amíg teljes pompájában nem virágzik.

Most láttam a Cewe heti kihívását, a tavasz témakörében, remélem beleférek ezzel a két oldallal.

Kata freebie-je:



A másik Timo új elements készlete.

available at ScrapBird


Érkezett hozzám, olyan kérés hogy a Word-art-okat ha lehet inkább konkrét minta nélkül készítsem, mert nem mindig illeszkedik az oldal designjába.

Ezért úgy döntöttem, hogy mindkét verziót elkészítem, mert ugye kinek a pap, kinek a papné.

Tehát a legutóbbi Word-art szívecske mentes változata. Fogadjátok szeretettel.
 letölthető itt

További szép hetet! Köszi, hogy benéztél!


Nincsenek megjegyzések:

 

blogger templates | Make Money Online