2011. január 22., szombat

Újrakezdés + freebie

Kata (Rainbow Designs) újra alkot és új boltban árusít. Ezzel a csodás hírrel kezdődött a hetem. Ennek megfelelően csodásan is alakult.

Az év színe a lonc, ezzel a színnel készült az új készlet is, mely stílusosan New  Beginning címet kapta. Ez a színvilág a  már régóta az egyik kedvenc, így teljes átlényegüléssel tudtam elerülni ebben a csodálatos készletben.

Kapható a Two Little Pixels-nél, 20% kedvezménnyel!


Új-régi szenvedélyem az Art-Journal, azt hiszem ez látszik is a képen. 

Az oldalam kicsit alternatív lett. Kata készlete mellett még texturát is használtam és stílusossan Gergő újszülöttkori képét használtam hozzá. Kb. 1 órás lehetett amikor a kép készült.
Ehhez a szuper hírhez két freebie is dukál. Az egyiket Kata készítette a másikat pedig én.

Kata Freebie-je:

Az én freebie-m pedig Kata készletének lemeiből készült, egy maszk. Fogadjátok szeretettel.



Köszi, hogy benéztél! További szép hétvégét!

Nincsenek megjegyzések:

 

blogger templates | Make Money Online