2011. április 11., hétfő

ÚJ készlet + freebie + köszönet! + húsvéti ajánló

Hát akkor szép sorban írom amiket hoztam. Most már sok teendő  van a kertben is így megint úszok a blogolással.

Egy réig imserősöm kérésére füzet borítókat tervezek. Remélem megmutathatom. Szerintem szupi és egyediek lettek.

Akkor végre a scrapról. Kata ismét álomszép készletet alkotot, mely már kapható a boltjában a Nárciszos készlet, a Draffodils.

 available at 2LP

Egy gyönyörűséges FREEBIE!



Mutatom az oldalamat, melyet Máté fotóival készítettem.  Anna fotóiból már készült oldal, így úgy gondoltam Máténak is jár egy oldal!


felhasználtam még:
Katie Pertit template - kicsit átalakítva


Andrea (Treza/Agassi) blogján abban a megtiszteltetésben volt szerencsém, hogy én lettem a 30. olvasója így ajándékként egy oldalt kaptam tőle, egy fotómmal. Természetesen egyik kedvenc képemet küldtem el neki, ami az oviban készült a három gyerkőcről. Íme az oldal:

Köszönöm Andi gyönyörű oldal lett!


Végül, de persze nem utolsó sorban mutatom a húsvéti ajánlót. Van egy szuper oldal, ahol remek ötleteket kaphatunk minden évszakban és minden ünnepre. Most, mivel már tényleg hamarosan itt a húsvét, ebben a témában kerültek az ötltetek feltöltésre.

Idén a csikézett tojás készítése a kedvencem!
 

Az oldal a Kreatív Cafe, részletes leírást is közöl az elkészítéséről. Gyorsan rá is kerestem a neten a hozzávaló szerszámokra és úgy dönöttem idén nem ksézítek ilyen gyönyörűséget. MAjd talán jövőre. Még megvan valahol az a két-három tojás amit még ifi asszony koromban vettem Hollókőn. Mindegyik ilyen szépen megmunkált, csipkés tojás. Megkeresem és megmutatom. Az egyik stucc tojás volt, bár azt hiszem pont azt törte le az egyik gyerkőcöm. 

MOst jut eszembe, hogy Hollókőről van egy irókázós készletem. Na lehet hogy rágyúrok és mégis lesz saját készítésű tojásdísz az asztalunkon!

Mutatok még szép képeket, ilyen mesterművekről.


Szép hetet kívánok! KÖszi, hogy benéztél!

1 megjegyzés:

Margó írta...

Első nap megvettem Kata készletét és már néhány oldalamban használtam is belőle:-) Jól érkezik az általad küldött energia!:-)
De örülök, hogy megfertőzted a gyerekeket:-) A fotózás után jön a scrap:-) Annyira aranyos ez a fotó róluk, elkérhetem???
Gyönyörűek a tojások, de ennyire nem leszek már kreatív, inkább csak gyönyörködöm benne!

 

blogger templates | Make Money Online