2011. július 21., csütörtök

Kihívások, mármint a Scrap világából + hírek Osli házatájáról

Most két szuper kihívást hoztam, persze egy oldalban. Akinek van kedve még mindkettőre alkothat!

A CEWE heti kihívása Krissz által készített keret csomagból kell felhasználni egyet. A heti feladat Rubin ötletéből indult!


A másik kihívás pedig az MScrap-on, fut a hó  végéig. Gólya egy gyönyörű oldalt készített a scraplift kihívásra, így elnéztem én is oda. Én most a Journal challenge-t választottam.

A téma, vagyis a kérdések amikre válaszolni kell: WHO, WHAT, WHEN, WHERE.

felhasználtam:
Deca Designs Reflection blog hop kit
Krisssz fotó keret
stample by MissVivi
+ PS ecset

A nagyon friss. Aznap készült amikor az oldal is. Autóztam Pest felé a  Megyeri-hídon át és nem tudtam ellenálni a látványnak. A bibi csak az volt, hogy vezettem és közben a telefonnal kellett fotózni. A híd oszlopairól teljesen megfeletkeztem. Azért egész jó kis fotó lett, szerintem.

Először is boldog szülinapot szeretnék kívánni Orsinak ezúton is ezzel kis fotóval!!!!!! Ez a kedvenc fotóm most, a nagynéném "könnyező" viasz virágjáról készült! Ez a virág szerintem  a természet egyik csodája.



Ma sorsolt Osli a 6. heti játék után. Holnap pedig jön a következő játék, úgyhogy több szempontból is érdemes ellátogatni Osli blogjára.

Mutatom a FREEBIE-t Orsitól és hamarosan az oldalt is.



Köszi, hogy benéztél!

2 megjegyzés:

Toni írta...

Nem jó kis fotó, hanem zseniális! De leginkább a figyelemelterelő ügyködésed tetszik, hogy kit érdekelnek a híd lábai, ha ilyen csoda kandikál ki alóluk! Mesternő vagy! Imádat az oldalad!!!!

Margó írta...

Szeretem az új blogrucid:-)))
El nem hittem volna senkinek, hogy telefonnal fotóztad!!! Annyira különleges hatása van az oldaladnak, tele finom, technikás ötletekkel, megvalósítással!!!!

 

blogger templates | Make Money Online