2011. augusztus 21., vasárnap

Kihívások

Most több oldalt is hoztam egyszerre.

Először is mutatom a CEWE heti kihívását, mely JUMA ötlete alapján rajzolódott ki. Feladat: Beszteri tempalte-je + Yewllow Dream blogtrain felhasnzálásával oldalt készíteni.

Remélem Eszter megbocsátja nekem, de két szuper template-jéből készítettem egyet és ez lett az oldal alapja. Utána jött Krisssz szuper készlete és Máté 6. szülinapján készített képek. Elkészült az oldal íme:


Krissz készletében található papírját textúraként a tetejére tettem, hogy ezt a kissé barnás beütést az egész oldal megkapja.
Máténak meglepetés bulit szerveztem. Meghívtam két-három barátját, olyanokat akik éppen nem nyaraltak. és titokban felhoztam őket hozzánk. Ő nagyon szerény ilyen téren. Nem követelőzik. Még soha nem mondta hogy szeretne bulit. Mivel nyári gyerkőc, ezért eddig még nem is volt neki. Este lefekvésnél megjegyezte: "Anya, ez egy szuper nap volt!"
Köszi a kihívást, a templatet és a készletet.

A Designer Digital-on hetente Katie Pertit újabb kihívásokkal vár mindenkit. A Template kihívására készítettem ezt az oldalt. A fotókat egy nyári fagyitás alkalmával ksézítettem. Egy családi ismerőseinkkel együtt voltunk fagyizni. A gyerekek egy oviba járnak kivéve a kicsiket, és kb. egy korúak is. Anna barátnője a nagylány Petra, Máté barátja a nagyobb fiú Füli és Gergő ksi barátja legkisebb fiú Dini. Ja és Anya barátja meg a mama. Miylen idilli állapot nem?

felhasználtam még:
DD emv freebie
Beautiful Moments by Dido Designs

Köszi, hogy benéztél! Szép hete kívánok mindenkinek!



 

1 megjegyzés:

Margó írta...

Jó érzés volt, hogy a CEWE kihíváson szinte teljesen egybe estek a választásaink.Persze kivéve Máté szülinapját - sok boldogságot kívánok!! Nagy szép, melegséget sugárzó oldal!
A Katie Pertit kihívására alkott oldalad is szuper! Itt külön örömöm, hogy egymásra találtatok!! Sok jókedvű közös élményt kívánok:-))

 

blogger templates | Make Money Online