2011. október 1., szombat

Két legyet egy csapásra avagy egy oldal két kihívás

A legutóbbi oldalamat egyszerre két kihíávsra is készítettem. A szeptemberi SB Beszteri-tanulás és a heti Cewe kihívásra is. A héten a Cewére olyan oldalt kellett készíteni ami olyan mint egy hagyományos. AZ SB_n nemrég Brigi készített egy tutorialt hogyan lehet  digiben twisztet/fújást készíteni. Hát most megpróbálkoztam.

Tanulás témában természetesen, Anna jutott eszembe és a torna. Anyira kitartó és sok minden mellet ezt nagyon tisztelem benne! Beszteri kihívásánál egy WA-ot kellett használni. Így a kettőt könnyen tudtam ötvözni. 
Igaz kissé nehéz volt, mivel szeretem összemosni a papírokat, de ez most "hagyományos" ugyebár, így el kellett tekintenem tőle.

Mutatom:


Felhasználtam még:
Chic style add on freebie by SWC
WA by Beszteri/átszínezve


Köszi, hogy benéztél! További jó pihenést és szép hetet kiívánok!

Nincsenek megjegyzések:

 

blogger templates | Make Money Online