2012. január 7., szombat

Cewe heti kihívása + nyereményem!!!

A héten a Cewén Judit ötletéből készült a kihívás. Már egy pár napja elkészültem de nem volt még időm a blogolására. A feladat, hogy valakinek meg kell köszönni valamit. 

Én Móni barátnőmnek szeretném ezzel kis lappal megköszönni a karácsonyi ajándékát. Egy gyönyörűséges gyapjú angyalt kaptam tőle. Nagyon izgat a gyapjú nemezelés.

Sajnos karácsony előtt a gyerekek  betegeskedése miatt sok mindenre nem volt időm. Így a nemezelt karácsonyfadíszekről is le kellett mondanom. Annyira megtetszettek a nemezelt  tárgyak egszerűsége, természetessége és szépsége, hogy mindenképpen elsajátítom ezt a technikát. A barátnőm testvére már kicsit előbbre van ebben a technikában. Ezért is nagyon örültem ennek a gyönyörű angyalnak. Kölünösen hogy idén/vagyis tavaly év végén angyal lázban égtem! 

A készlet amivel akottam, pedig az új évi ajándékom a Ceweétől! Vagyis az idei első sorsolás nekem kedvezett. Amikor megjött a levél 1-én, nagyon feldobott! Mint egy gyerek úgy örültem neki! Már több hónapja hogy nem nyertem készletet. Ezzel a kuponnal, egy régi álmom vált valóra, mivel a scrapbookgraphics.com-ra szólt a kupon. Itt van boltja egyik nagy kedvencemnek és példaképemnek Julia Makotinsky-nak. Egyértelmű volt hogy tőle válogatok. Mutatom a két készletet.

És a lapot is:

idézet:
"Ahelyett, hogy vennék Neked valamit, amit szeretnél, valami olyat adok Neked, ami az enyém, ami tényleg az enyém. Egy ajándékot. Valamit, ami jelzi, hogy tisztelem azt az embert, aki itt ül velem szemben, és arra kérem, hogy értse meg, mennyire fontos, hogy vele lehetek. Most már van valamije, ami egy kicsit én vagyok, van belőlem egy darabkája." Paulo Coelho
 
Köszi, hgoy benéztél! Kellemes hétvégét ebben kissé tavaszias időben!



3 megjegyzés:

Gólya írta...

Na, itt már így egy picit megvilágosodtam. Magyarázat nélkül elég misztikus volt az egész :) De klassz!

Margó írta...

Boldog vagyok, hogy megérintően szép ajándékot kaptál. Meg, örültem a nyereményednek is. .. és örülök az oldaladnak, amely bájos elemeivel, melengető színeivel nekünk is ajándék Tőled!:-)

MONCSI írta...

KEDVES BARÁTNŐM!
KÖSZÖNÖM, HOGY A BARÁTNŐMNEK TUDHATLAK ÉS BÍZOM BENNE, HOGY AMÍG A VILÁG VILÁG EZ MINDIG IS ÍGY LESZ!
ÖRÜLŐK, HOGY IDÉN OLYAN AJÁNDÉKKAL LEPHETTELEK MEG, AMINEK IGAZÁN ÖRÜLTÉL!
ÉS BÁR NEM AZ ÉN KEZEM MUNKÁJÁT DICSÉRI, DE A HÚGOM OLYAN SZERETETTEL DOLGOZOTT RAJTA, MINTHA CSAK NEKEM KÉSZÍTETTE VOLNA.

 

blogger templates | Make Money Online