2012. február 27., hétfő

Új készlet Orsitól és egy OKC kihívás Katától

Magyar tervezőkkel kezdődik a hét. 


Először megmutatom Orsi legújabb szépséges készletét a 

Tempting Chic Page Set

amihez oldalt is sikerült készítenem. A készlet a szerelem jegyében és színeivel készült. Káprázatos mennyiségű elem és színes mozgalmas papírok várják a scrappelőket.

available at SBE

NE feledd ma estig AKCIÓSAN!
A papírok és az elemek külön is és együtt is megvásárolhatók!


Az én oldalam:
felhasználtam még:
Grunge photomask by Timo Designs


Az oldal onnan kapta a címét, hogy ezt a virágot két éve kaptam a férjemtől a házassági évfordulónkra. Akkor virágzott és azóta egyszer sem. Már többször gondoltam rá hogy kidobom, de egy "élőlényt" nem fogok kidobni. Gondoztam és reménykedtem, hogy  egyszer majd csak felébred. A türelem "virágot" hozott, ezt a szépséges cikláment.


A CT tagok oldalait Orsi blogján nézhetitek meg.


Mutatom Timo csomagját is:


Elkészültem a másik szerelmetes oldallal is, melyhez Orsi Heart full of LOVE készletét használtam fel.

Íme a készlet: 


... és az oldalam:
 
Az oldal érdekessége, hogy a heti CEWE kihívásra is készült egyben.  A feladat, hogy Puzsi vázlata szerint kellett az oldalt elkészíteni. Remélem felismerhető az eredeti. Részletek a CEWE oldalán itt.





Másik magyar vonatkozású hír. Kata (RainbowDesigns) OKC-t hirdetett a következő készletére, mely már a tavasz igéretét hordozza. Jelentkezz a blogján és ha szerencséd van kipróbálhatod magad Kata legújabb készletével.

Jelentkezési határidő: 2012. február 29. szerda.





Köszi, hogy benéztél! További szép napfényes hetet!


Nincsenek megjegyzések:

 

blogger templates | Make Money Online