2012. április 2., hétfő

Két legyet egy csapásra vagyis új készlet és egy kihívás

Úgy látom amióta Facebook van azóta kevesebb bejegyzést írok. Na jó ez nem teljesen így van, mert az időm nagy részét az ovis fotókönyv vett el. Jelentem végre elkészültem. Két-három oldalt módosítottam, mutatok majd egy kis ízelítőt.


A Cewe-n Beedee indított egy újabb kép egymásnak kihívást! Pontosan a negyediket. Erre Rita kisfiával készítettem oldat. Az oldalhoz pedig Orsi remek új  fiús készletét használtam fel, a  

Shiver Me Timbers Pageset-et.


available at SBE

Ne feledd április 4-éig AKCIÓS áron a tiéd lehet, az SBE szülinapi akciók keretében! 

Orsi régebbi elem és papír csomagjai most csak 
1$-ért 
a tiéd lehetnek!

QP vadászat van a fórumon!



Mutatom az oldalamat:


Ezt az oldalt pedig Nessita készítette nekem. Ezúton is köszönöm, gyönyörűséges lett. Az idézet is nagyon tetszik.


A többi oldalt ami a kihívásra készült itt nézhetitek meg.


Köszi, hogy benéztél! 

1 megjegyzés:

Margó írta...

Mndkét oldal tetszik nekem! Annáék fotóját külön is imádom!:-)))
(Kíváncsi vagyok az ovis-ízelítőre is!:-))

 

blogger templates | Make Money Online