2012. július 23., hétfő

Újra itt van, újra itt van, újra itt van a nagy csapat

Ez régi dal szöveg jutott eszembe a minap, mikor konstatáltam hogy milyen rég nem jártam erre. Összegyűjtöttem egy kis csokorra való új készletet és oldalt, hogy ezzel újra "indítsam" a bejegyzések áradatát.

Időrendben mutatom a készleteket. 

Elsőként Orsi legújabb Paint My Life Frames és Paint My Life Comment Cards  készletét mutatom.

available at SBE
digitális scrap körökben most igen divatos lett pacsmagolós, vagyis festést utánzó, imitáló technika alkalmazása az oldalon. Ebből a kísérletből persze én sem maradhattam ki. Így ehhez az oldalhoz ezt a technikát használtam fel.
A kép Orsi kislányáról Tündiről és Anna lányomról készült az idei utolsó tornás fellépésük után.

A következő oldalamhoz Eva (EqrAveziur Desings) csodás új készletét a Country Summer Full Kit-t használtam fel. 

Ez az oldal a Cewe egy korábbi kihívására készült, melyben az volt a feladat hogy ne használjunk az oldalon fotót vagy ha igen akkor ne lehessen felismerni. Itt is a pacsmagolós technikát használtam.




available at DSS

a KÉSZLET MOST akciós ÁRON MEGVÁSÁROLHATÓ!
Az oldal tehát:

 Úgy tűnik a feladatot egész jól megoldottam, mert többen kerestétek a fotót, ezért készítettem egy másik oldalt ugyanazzal a fotóval. Itt már remélem jobban látszik a fotó, természetesen itt is pacsmagoltam.




Végül de nem utolsó sorban a múlt heti Cewe kihívásra készítettem egy oldalt ahol a mélység élesség volt a feladat, íme:



A fotó még két éve egy Balatoni nyaralásnál készült Mátéról, egy igazi Kalóz hajón! Az oldalon kicsit javítottam, mert Krissz észrevételezte, hogy a háttérképen a horizont kicsit megdőlt, így az Ő javaslatára korrigáltam. itt már a végső változatot mutatom.

Az oldalhoz felhasználtam még Orsi kalózos készletéből a kalapot.

Ezt az oldalt pedig a  Sailing Full Kit készlettel készítettem:
Köszi, hogy benéztél! 











Nincsenek megjegyzések:

 

blogger templates | Make Money Online