2009. augusztus 22., szombat

Egy óra igaz története

Várok mindenkit egy kis tengerparti piknikre. Mire végig olvasod, érteni fogod hogy mire is gondoltam valójában!

A lendület amit a Vidéki romantika című 3D-s óra készítésével kaptam, oda vezetett hogy további témákat kezdtem el keresni.


Egy kedves ismerősöm, Gabi, - akinek ezúton is nagyon köszönöm,- elküldött egy linket, ahol egy nyári pályázatot talált.
Itt közreadom, hogy akit érdekel olvassa el hátha van valami témába illő alkotása amit el tud küldeni: http://kreativkozpont.hu/blog/elinditottuk-nyari-palyazatunkat .
Ez a lehetőség beindította a fantáziámat, valamit küldeni kellene a pályázatra. Mivel új alkotásom a témában nem volt, körülnéztem hát a sufniban, ahol a régebbi alkotások "hevernek".
Megleltem a tengerparti óra című alkotásomat, melyet a http://yantra-art.blogspot.com/2009/08/regen-es-ma.html oldalamon már bemutattam.

Az utóbbi munkáim adták az ötletet, hogy egy már kész órát is át lehet alakítani, kicsit kicsinosítani, érdekesebbé tenni.

Ilyen volt:

És mondhatnám egyszerűen, hogy ilyen lett:

Azonban ez nem volt ilyen egyszerű.

Egy kész alkotás mindig kissé behatárolja az ember gondolkodását. Új technikával kezdtem el foglalkozni, így azt próbáltam meg erre a képre is feltenni. Alulra kavicsot tettem, hiszen sok tengerpart kavicsos.

A képen volt még egy-két részlet amin törtem a fejem, hogyan is oldjam meg.
Az egyik a kosár volt. Nagyon tetszett, de ami a rendelkezésemre állt nyír vessző, nem hajolt ennyire. A képen látható kosár túl kicsinek bizonyult, ezért más megoldás után kellett néznem. Ekkor találtam meg a natúr anyagból készült fonott jellegű kender zsineget. A vessző egy darabja a kosár füléhez illet, a kosarat pedig a zsinegből készítettem, majd antik pasztával lekentem. Szerintem igen jól sikerült, legalábbis nekem tetszik.


Ami még sok fejtörést okozott, az a szák, vagy merítő háló ami az öltöző falához volt támasztva az eredeti képen. Mikor végre megtaláltam a háló vázát - hurkapálcika, és fa "O" betű - akkor jött a következő kérdés, miből legyen a háló maga. Hosszas gondolkodás és keresgélés után, arra az elhatározásra jutottam, hogy a halaimhoz régen használt - ám használaton kívüli- kifogó hálót szétbontom, és a kívánt méretűre alakítom. Így készült el végül a háló.


Nem beszélve természetesen a strandtörölközőről, és egy másik kedvencemről, a fából készült öltöző kabinról.

Most már tényleg olyan lett mint amilyennek egy igazi tengerparti piknik környezetét elképzeli az ember.

Hangulatos, nyugodt, kék és persze "tengerszagú".

Köszönöm, hogy velem piknikeztél!

Nincsenek megjegyzések:

 

blogger templates | Make Money Online