2009. augusztus 21., péntek

Régen és ma II. rész

... ma

Az ispirációtól hajtva amit a már említett pentacolor.blogspot.com oldalon kaptam kiválasztottam egy utcarészletet ábrázoló papírt:


Az órát egy hangulatos ajándék kereskedésben találtam. Bár igaz ami igaz, ezt az órát még a nagyanyja, vagyis az eladó sem ismerné már fel mert annyira megváltozott. Sem a színe, sem a mintázata nem maradt a régi. Szinte csak a számok maradtak meg, de a végén azokat is átszineztem. Utána farost lemezből kivágtam hozzá egy téglalapot, hogy megnagyobbíthassam az órámat, és így már ráfért a papír.

Majd az alapok elkészítése után nekiláttam az izgalmas feladatoknak. Kivágni a téglákat dekorgumiból, összeállítani a spalettákat, az ablak párkányokat, az ablakot a bejárati ajtó felett fa fagyiskanálból. Elkészíteni a sok tetőcserepet a háztetőre, levegőn száradó gyurmából.

Annyira lekötött új "gyermekem születése", hogy a többiről sokszor szinte meg is feledkeztem. Lelkifurdalástól hajtva igyekeztem művemet minél előbb befejezni!

Csodás érzés volt látni amint egy papírból 3 D-s kép kel életre.

Végül elkészült a "remekmű".


Az egyik kedvenc részletem, a bejárati ajtó fölötti kis ablakok:


Egy másik érdekes részlet, a fölső ablak:

Nagyon a szívemhez nőtt a készítés során.

Köszönöm, hogy megoszthattam veled első igazi 3D-s órám születésének történetét.

Nincsenek megjegyzések:

 

blogger templates | Make Money Online