2009. szeptember 29., kedd

Egy rózsaszín tolltartó születésének története

A minap tudatosult bennem hogy a nagylányom már nagy csoportos. Rohan az idő ...

Mivel a nagycsoportosoknak kell bevinni ceruzatartót úgy gondoltam, hogy talán meglepem egy rózsaszínű hercegnős decoupage tolltartóval. Aki közelebbről ismer, tudja hogy ez a vállalkozás számomra mekkora "áldozat", hiszen én szinte irtózom a rózsaszínű, hercegnős dolgoktól. Mivel azonban amióta a lányom óvodás azóta nem tudom kizárni az életünkből a rózsaszínű hercegnőket, csak a mennyiségüket tudom szabályozni.

Örömet szerettem volna szerezni neki, így közösen kiválasztottuk a szalvétát amit feltettem a fa tolltartóra. Utána kezdődhetett a munka.

Próbáltam szépet és ízléseset készíteni egy rózsaszínű szalvétából. Remélem sikerült.

Íme a végeredmény:

A szalvéta fölragasztása után a háttér levegős színét szivaccsal igyekeztem "utánozni".


A tolltartó szélét metál fóliával emeltem ki , továbbá Bell fülbevalóját és a ruháján a gombot.


Mivel a kép túl nagy volt, hogy mind a négy oldalra feltegyem azért, csak a két szemben lévőre tettem. Így megmaradt két oldalam ahová az eredeti minta jellegével egyező mintát készítettem.

Anna lányom javaslatára, az egyik mintát rózsaszínű, a másikat pedig kék metál fóliával színeztük. Mindkét oldalra felkerült egy kis matrica, ami Anna gyűjteményéből származik, jelezve hogy Ő is hozzátett valamit a végeredményhez.


Neki nagyon tetszett.

A végén már én is megbarátkoztam a végeredménnyel.

Nincsenek megjegyzések:

 

blogger templates | Make Money Online