2009. szeptember 17., csütörtök

Új logó GIMP-el III./avagy a végső döntés

Folytatva a logók készítését elérkezett az utolsó kör. Most két logót készítettem, immár a befejezés szándékával.

1./ ornamentális
Ezen a logón sokat gondolkodtam. Volt egy ecset minta (jpg), amiben össze voltak gyűjtve az ecsetek. Sokféle érdekes virág motívum. Mostanában valahogy erősen vonzódom a virágokhoz. Talán azért mert most közelebb élünk a természethez. Ki tudja? Éreztem hogy ez nekem szól, valamit kezdenem kell vele. Hát ez lett a végeredmény? Vagy talán nem is végeredmény?


2./ csíkos - gombos

Ezeket a motívumokat, egy freebie-ből vettem. Valójában a gombok fogtak meg igazán. Valahogy Krisztus jutott eszembe, mivel a középkori ábrázolásokon sokszor hal volt a rejtett szimbóluma. Megtetszett az egyszerűsége és az antik jellege.


Akkor ennyi. Ezekre a logókra, összesen 8-ra lehet még a hét végéig küldeni a gondolatokat, szavazatokat. Kérlek benneteket, hogy a blogba ha lehet, és nem e-mail-en.

Köszönöm, hogy benéztél!

Nincsenek megjegyzések:

 

blogger templates | Make Money Online