2009. október 11., vasárnap

Az örök nyughatatlan

Mint látjátok, megmozdult bennem az örök nyughatatlan.

Nemcsak a különböző technikákban keresem az újat, hanem a környezetemben is, most konkréten a blog oldalam kinézetét újítottam meg.

Nekem nagyon tetszik ez a akvarell technikát idéző mintákkal készült oldal. Szívemnek kedves technikája az akvarell. mostanában kicsit mellőzöm szegényt.

Aki benézett hozzám, azt most megajándékozom egy tegnap készült scrap oldalammal.


A képet Kalina Ainsi soit l'automne készletéből készítettem.

Az oldalnak egy szépséghibája van. A bejegyzés előtt a dátumot nem frissíti automatikusan, hiába állítottam be a blog beállításainál. Akinek van tippje hogy mi lehet az oka azt megkérem ossza meg velem, szívesen venném ha ez az apró esztétikai hiba kijavításra kerülhetne. Köszönöm.

További szép estét!

1 megjegyzés:

Krisz írta...

Mint fent látható már megtaláltam a megoldást a dátum problémára.
köszi

 

blogger templates | Make Money Online