2009. október 18., vasárnap

Nem hétköznapi történet

Most így két hét távolában, már kívülről tudom szemlélni az eseményeket, aminek nagyon örülök. Akkor és ott nehéz volt!


Szentendre a festők városa, mondja a köznyelv. A leírt élmények megélésekor ezt a szépséget nem tudtam átérezni, és megélni.


Három gyermekem van. Egy lány és két fiú. Az első két gyereknél jól jött, hogy kaptam kölkcsön mellszívót! A harmadik születése után először úgy tűnt szükségem lesz rá, mivel mindig maradt tej a mellemben amit nem szívott ki a baba. Azonban a kölcsön mellszívó visszajár alapon, már nem volt nálam az amit az első két gyereknél használtam, így vennem kellett egyet. Mivel AVENT cumis üvegjeink voltak, - illetve amit kölcsön kaptam az is AVENT volt, és nagyon bevált,- így nem volt kérdéses hogy AVENT kézi mellszívót fogok venni. Sajnos azon nagyon drágák! kb. 19.000 Ft volt, mivel VIA poharakkal együtt volt, egy teljes szett. Úgy alakult hogy a baba nagyon jó étkű lett, így két használat után már nem volt rá szükségem. Tehát a poharakat nagy részét (4 db-ot) egyáltalán nem használtam.


Gondoltam, hogy mivel jó állapotban van beviszem egy bababoltba ahol használt cuccokat is árulnak. Egy ismerősöm ugyanilyet vitt be és arra azt mondták hogy 8.000 Ft-ért veszik át!


Hát én is elvittem a megjelölt időpontban amikor a használt cuccokat átveszik, de mivel aki az átvételt intézte nem volt ott, így ott hagytam azzal, hogy majd ha a papír munkát elintézik érte megyek.


Kb. 1 hét múlva mentem érte. Siettem mivel nyár volt, meleg és otthon rajcsúrozott a mamával a gyereksereg. Nem néztem meg a papírt, hogy milyen áron vették be. Ez hiba volt, most már tudom!


1 hét múlva kezembe akadt a papír és megdöbbenéssel láttam, hogy 2.000 Ft-ot írtak rá!


Mivel pörgős volt a nyár, így egy kis késéssel jeleztem telefonon, hogy ne adják el a mellszívót mert ennek az árnak a dupplájáért is röhögve eladom bárhol. Azt a választ kaptam, hogy megvan és leveszik a polcról! Remek gondoltam.


Nem rohantam rögtön a boltba, ami mint később kiderült igen nagy hiba volt! Ugyanis egy kismama ismerősöm pont ilyet szeretett volna, és mondtam neki hogy megvan az enyém vegye át azt olcsóbban. Mindenki örült, persze nem sokáig, mert mikor a boltot felhívtam hogy tényleg megvan-e még a mellszívó, kiderült hogy már eladták!!!!! Eladták, azt amit levettek a polcról!!!! Érdekes nem?!


Szóvátettem a dolgot, mire egy kis időt kértek, hogy minden dolgozót (hárman vannak!) megkérdezzenek, hogy ki vette fel akkor a telefont amikor azt kértem hogy tegyék félre! Megbeszéltük hogy bemegyek, és addigra utánajárnak, illetve megbeszéltjük a rendezés módját! Bementem a boltba nagy reményekkel, mire megkérdőjelezték, hogy tényleg telefonáltam?! Mivel egyikük sem emlékszik ilyen telefonra!


Persze aki a mellszívót megvette potom áron azon nagyon jól járt, vagy esetleg nem is olyan potom áron vette meg csak nekem jutott kevés belőle?! Ezt persze nem derült ki, de mivel két tulaja van a boltnak ezért abba maradtunk hogy leülünk hármasban a rendezés miatt!


Felhívtak, hogy megvan a megoldás, menjek be! Szereztek egy másik ugyanolyat és azt vihetem isten hirivel! Érdekes megoldás nem! Nem zörög a haraszt ha nem fúja a szél! Ez jutott eszembe nem véletlenül! Remek megoldás, csak nem tudom kinek!?


Ja és mivel megkérdőjeleztem a bizalmi értékesítésen alapuló rendszerben a másik fél szavahihetőségét, és elmondtam a véleményemet a kismamák kihasználásáról, ezért szó nélkül összepakolták minden motyómat ami a boltban volt, és kitették a szűrömet ,szó szerint! Egy doboz motyó várt rendezés nevében!


Hozzáteszem női vezetőkről és eladókról van szó, akik kismamák is egyben?!


Ezt a története azért írtam le, hogy másnak nem kelljen azt a csalódást átélnie, mint nekem. Én megbíztam bennük, és elhittem amit mondtak! Nem kellett volna!


A felgyülemlett dühöt és negatív energiákat átalakítottam pozitívvá, ennek a gyümölcse a blogom új arculata! Ezúton köszönöm Katának a segítséget az arculat váltásban!


Köszönöm Judit a segítséget, hogy átértékelhessem a történteket!


Hamarosan elkészül első készletem egy inka bögre ihletése nyomán!


Addig is szép napot!


Nincsenek megjegyzések:

 

blogger templates | Make Money Online