2009. október 25., vasárnap

Egy kis hangulat keltés

Kicsit eltűntem bár, de nem tétlenkedtem. Minden időmet az INKA névre keresztelt első saját készletem elkészítése, csiszolgatása és persze a beteg kisfiam ápolása tölti ki.

Mivel szeretem a szépet a környezetemben, és igyekszem az évszaknak megfelelő díszítést készíteni a lakásban, ezért csináltam pálma levélből egy felfüggeszthető díszt. Asztalra is lehet tenni, de nekem függesztve jobban tetszik. A termés figurát magam készítettem, sok agyalás és minta keresgélés után.

Mivel úgy látszik a scrapbooking teljesen behálózott, ezért az elkészült képeket szépen átalakítottam a GIMP segítségével. A háttér akvarell technikát idéző hangulatban készült. A keret is saját készítésű.

Íme az eredmény:




Közben persze elkezdtem az adventi naptár készítését is, mivel tavaly elszámoltam magam az idővel, és nem készült el. Természetesen hamarosan megmutatom a végeredményt.

Szép estét és köszönöm hogy benéztél!

Nincsenek megjegyzések:

 

blogger templates | Make Money Online