2009. november 8., vasárnap

Scrapbook napok, illetve ami kimaradt

A Scrapbook.hu-n a hét elején indult ünnepi rendezvénysorozat keretein belül a harmadik napi kihívást Didó készítette Télből-nyár jeligével. Már a feladat maga is erősen elgondolkodtató volt. Így mondanom sem kell, hogy az oldal megszületése és kép, illetve a készletet kiválasztása nem kis gondot okozott.

Azonban a végeredmény magáért beszél. Nekem nagyon tetszik!

Igaz a képet a Devintart-ról kölcsönöztem, mivel a gyermekeimről nincs téli kép. Sajna!

Felhasznált készlet:
Timo - Sunfruit blogroll

Ami a Scrapbook.hu-ról kimaradt.

Mivel lebetegedtem a megadott határidőre a többi kihívásra készített képet nem tudtam feltölteni, ezért ezeket most megosztom veletek.

A képek a nyári egri és bélapárfalvi kirándulás emlékét idézik.
A kihívást Kovaxka készítette, az ötödik napon, "Embertelen" kihívás címmel.



Felhasznált készlet:
Templete - il blog de Elena Templet 94
Carrie Stephens (Delicions Designs) - Spontaneos Delight

A legnagyobb kihívást, az egész heti feladat jelentette, melyet Janka és Sabee készített All about Me címmel.

Magunkról kellett oldalt készíteni. Rengeteg gondolat és terv kavarog bennem. Nehéz volt mindezt egy képbe sűríteni.

A nehézségek ott kezdődtek, hogy nem volt fénykép rólam. Nem szeretem, ha fényképeznek itt kezdődik a probléma, illetve általában én állok a fényképezőgép lencséje mögött! Na most mi lesz! Hát megkértük apát, hogy fotózzon le. Ez lett belőle:


Persze a témához akár oldalakat tudtam volna írni, de a mostani lelkiállapotomat ez a Gandhi idézet tükrözi a legjobban. A kép nem a valós lelkiállapotomat tükrözi!

Elvont volt téma, elvont lett az oldal is.

Felhasznált készletek:
Sabee - Ilyen vagyok most freebie
Kovaxka - RD Moorning Solitude freebie
+ saját készítésű elemek

További képeteket a Scrapbook.hu-n találtok a az elmúlt hét eseményeiről. Köszönöm mindenkinek aki szervezte és aki inspiráló oldalakat készített, hogy érdekes és csodálatos dolgokat láthattam, és tanulhattam.

Nincsenek megjegyzések:

 

blogger templates | Make Money Online