2010. március 28., vasárnap

CEWE 44. heti kihívása, avagy húsvét

A múlt héten nyertem egy készletet Rakusiától, a Common Easter-t! Gyönyörű bájos, húsvéti elemekkel!
A Cewe eheti kihívás tehát éppen kapóra jött!

Nem vagyok az a pakolós, de ezt úgy éreztem, másképp nem lehet. A fotó amit felhasználtam tavaly nyáron készült Gergő fiamról, amikor még csak négykézláb közlekedett. Ez pont jó lesz gondoltam egy kis nyuszi keresős képhez!

Ezután jött a bibi. Viszont akkor most körbe kell vágnom a képet! Na ilyet még sosem csináltam.

Hát ez lett a végeredmény:



felhasználtam:
Krisssz Húsvéti készlet
Rakusia Common Easter collab with Strawberry (nyeremény)
Delmik Design In the summer  

Hamarosan egy kis húsvéti meglepéssel jövök!

Köszi, hogy benéztél!

Nincsenek megjegyzések:

 

blogger templates | Make Money Online