2010. április 23., péntek

Blogdíj ismét

Először is szeretnék elnézést kérni Kriszta-anyutól, hogy csak most jutottam idáig, hogy feltegyem a blogomra! 
Nagyon megtisztelő ez számomra. Kriszta-anyu egy játékra invitált. Már több blogon olvashattunk a többiekről, most hozzám került.
Köszönöm. 



1. Ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2. A logót kirakom a blogomba.
3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Megnevezek 6 másik blogot, akinek átadom a címet.
5. Kitöltöm a tesztet és kirakom a blogomba.
6. Megnevezem, hogy kitől és mikor kaptam és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba


Becenév: Általános iskolában Ordas farkas a vezték nevem (Ordelt) után. A családban csak Kriszti. Főiskolán Krisz. Scrap körökben Krisz. Néhol a blogom alapján, Yantra. Leginkább a Krisztinát szeretem.

Lakhely: Pomáz

Születési hely: Budapest

Magasság: 170 cm

Névnap: augusztus 5.

Foglalkozás: marketing aszisztens, most GYED-en lévő anyuka

Testvérek: nincs. Csak rengeteg unokatestvér.

Anyanyelv: magyar

Beszélt nyelvek: magyar, egy kicsit, mutogatással egybekötve az angolt.

Gyűjtemény: Régen szalvétát gyűjtöttem, a decoupage tárgyak készítéséhez. Most digitális scrap oldalakhoz készleteket.

Iskola: középiskolába a kis képzőbe jártam, Pestre. Utána Egerben koptattam a főiskolán a padokat. Majd postgrad képzés keretében beleszagoltam a közgazdaságtanba is, de ez befejezetlen maradt.

Kedvenc tantárgyam: rajz, biológia, földrajz,

Kedvencek: szeretek olvasni, kirándulni, alkotni, a kertészkedni.

Zsebpénz: már teljesen elfejtettem hogy ilyen is van!
Kívánság: Egészség, szeretet. Kiegyensúlyozott élet!

Háziállat: még nincs, de egy kutyust tervezünk a gyerekeknek ha nagyobbak lesznek.

És akinek tovább adom:

Ányi
Janka
Eszter
Szotyi8
Kovaxka
Moani


És egy kis kevedvesség az erre járóknak. Ezt a képet, az Oscrap áprilisi Color challenge-re készítettem. Pontosabban egy CT oldalt (melyet már itt láthattatok) alakítottam egy kicsit át a kihívásának megfelelően.

Aki szeretne még alkothat, a határidő április 30-a.

 
Köszi, hogy benéztél! További szép estét!

4 megjegyzés:

Eszter(beszteri) írta...

Köszönöm szépen, Krisz! :)

Rucola Designs írta...

Én is nagyon köszönöm! :)

Anikó írta...

Köszi, aranyos vagy!!!

Ányi írta...

Végre ideértem én is - köszi a díjat! :-)

 

blogger templates | Make Money Online